SilleWho anbefaler:

Halvandet døgn og ingen søvn senere…

photo aaaaaaaalPicMonkey Collage.jpg

Da jeg i sin tid købte denne ferie til min mor, søster og jeg selv, blev jeg gjort opmærksom på, at sen afrejse, tidlig hjemrejse og eventuelle mellemlandingerne kunne forekommer, men hold nu kegle en tur, vi var på i går og i dag. Vi har stadig ikke sovet i halvandet døgn, og syv-ni-tretten har vi ikke revet hovederne af hinanden endnu. Det er da en meget god start ;)

Anyway vi ankom i lufthavnen lidt for tidligt – sådan klokken 20:00. Vores fly lettede klokken 22:50, eller det troede vi. Vi havde nemlig fået boarding pass med engelsk tid, så det var i virkeligheden først klokken 23:50, vi skulle lette…. hvis det ikke var fordi flyet var forsinket. Nå, men så langt så godt. Flyet skulle lette klokken 01:00, og det var lige til at overkomme. Det var dog kun lige indtil, vi fik at vide, at vi skulle mellemlande i Helsinki (Finland). Hvem fanden vælger at mellemlande dér, når man skal til Tyrkiet – det er da nok den største omvej, man kan komme på. Tilmed havde der lige været problemer med min søster ved check-in-skranken, fordi de have byttet om på hendes fornavn og efternavn. Jøsses!

Vi kom på flyet mod Helsinki. Hele turen var beregnet til at tage ca 3 timer, og vi skulle have været i Tyrkiet klokken 5 lokal tid (klokken 4 dansk tid). Det var nu fint nok. Men mellemlandingen og forvirrede stewardesser gjorde, at vi først lettede fra Helsinki igen klokken 3.30 dansk tid – en halv time før vi faktisk skulle være i Tyrkiet. Vi kom afsted mod Tyrkiet, min søster bliv flydårlig, og jeg havde en fest sammen med de mange skrigende unger (okay, jeg hulker lidt nu – men det var seriøst op ad bakke!). Vi ankom ENDELIG til Antalya lufthavn klokken 7.30 lokal tid ( 6.30 dansk tid), og vi skulle nu videre til vores bus, som skulle køre os til hotellet, hvor vi ankom klokken 9.30 lokal tid (8.30 dansk tid). “Kun” lidt over 12 timer efter vi sad i Københavns Lufthavn. Vi var (og er nok stadig lidt) til at lukke op og skide direkte ned i, haha.

Det hele hjalp dog, da vi ankom til verdens lækreste resort – I drømmer ikke om, hvor lækkert her er! Billederne herover er blot en brøkdel, der kommer mange flere. Vi fik lidt kompensation for forsinkelsen i form af diverse goder og tilbud, og så er det hele jo ganske okay alligevel, ikke? ;) Sådan er vi danskere jo. Vi kan altid spises af med lidt gratis ting og rabatter. Haha. Klokken er nu kun 21 hernede, og vi er ved at falde sammen af træthed. Jeg vil smutte i karbad (for anden gang i dag – bare fordi jeg kan), og så vil jeg hoppe på hovedet i seng!

More to come – vi blogges :)